Gyakran Ismételt Kérdések
Megrendeléssel kapcsolatos kérdésem van:
Mennyi ideig marad meg az oldalon a nyitott kosaram, ha nem adom le a megrendelésemet?
A regisztrált felhasználói kosarak 30 naptári nap után, a nem regisztrált felhasználói kosarak pedig 24 óra után kerülnek törlésre.
Szállítással kapcsolatos kérdésem van:
Melyik cég fogja kiszállítani a csomagomat?
Az ExpressOne Hungary Kft. szállítja ki a megrendelését.
Mikorra várhatom a futárt?
Nagykereskedelmi vásárló munkanapon 15.00-ig leadott megrendelése a következő munkanapon, kiskereskedelmi vásárló megrendelése a telefonos egyeztetést követő munkanap érkezik meg.
A munkaszüneti napon leadott megrendeléseket mindig a következő munkanapon 15:00-ig leadott megrendelésként szállítjuk ki. Foxpost szállítás esetén 12:00 a rendelés leadás határideje.
Hány óráig adhatok le megrendelést, hogy másnapra megkapjam?
Viszonteladóink munkanapokon 15:00-ig beérkezett megrendeléseit automatikusan a következő munkanapra küldjük. Foxpost szállítás esetén 12:00 a rendelés leadás határideje.
Mikor érkezik meg az előrendelt termékem?
Az előrendelt termékek az Aktív Rendeléseim menüpont alatt követhetőek nyomon.
A várható beérkezésű és a beszerzés alatt álló termékeknél az „Érkezik:” jelzés mellett láthatja ezt az információt.
Ez az a dátum azt jelzi, hogy a termék mikor érkezik be a raktárunkba. Ettől számítva plusz 1-2 munkanap a termék valós feladási ideje.
A rendelést visszaigazoló e-mailben és az Aktív Rendeléseim menüpont alatt is megtalálja a termék várható érkezési dátumát.
Milyen díjat kell fizetnem a szállításért?
Ha Ön kiskereskedelmi vásárlóként bruttó 20000 Ft értékben vásárol áruházunkban, az Ön termékeit ingyenesen küldjük ki az Ön által megadott Magyarországi címre. Ez alatti összegű vásárlás esetén a szállítási díj Magyarország területén bruttó 1490 Ft, Foxpost automatába történő szállítás esetén a szállítási díj 1290 Ft.
Garanciával kapcsolatos kérdésem van:
Hogyan küldhetek vissza garanciális terméket?
Személyesen behozhatja az üzletünkbe (1117 Budapest, Budafoki út 70. ) illetve postai úton is visszaküldheti számunka. Kérjük ekkor a termékhez csatolt hibabejelentőn tűntesse fel minél részletesebben a hibajelenséget, illetve csatolja a számlát, vagy jótállásos termék esetén a jótállási jegyet.
Viszonteladóink a futárszolgálat munkatársának visszáruként is átadhatják a dobozba csomagolt garanciális tételeket. Ilyenkor kérjük a megrendelésben a „visszárut küldök” mezőt jelölni.
Honnan tudhatom meg, hogy áll a garanciális ügyem elbírálása?
A garancia elbírálásáról regisztrált felhasználó esetén a weboldalunk RMA menüpontjában tájékozódhat. Kiskereskedelmi vásárlóinkat pedig telefonon is értesítjük az elkészült garanciális termékükről.
Kiskereskedelmi vásárlóink megrendeléseit a telefonos egyeztetést követő munkanapon tudja kézbesíteni a futárszolgálat.
Van lehetőség a termékekhez kiterjesztett garanciát vásárolnom?
Webáruházunkban jelenleg minden termékhez az azon feltüntetett törvényben előírt, vagy azon túlmenő gyártói garancia az érvényes. Ezen felüli plusz garancia vásárlására jelenleg nincs lehetőség.
Mi történik, ha egy meghibásodott eszköz épp nincs raktáron?
Amennyiben egy meghibásodott termék helyett nem tudunk másik ugyanolyan típusú terméket biztosítani Önnek, természetesen visszakapja a termék ellenértékét.