© Gigatel Kft. 2018. 09. 20.
Ma 2018. 09. 20., csütörtök. - Friderika névnapja van.  Nyomtatható verzió
Ön nincs bejelentkezve!
A feltüntetett árak bruttó kiskereskedelmi árak!
 




Használati útmutató

A Webáruház Használatának Feltételei

Regisztráció:

  • A Gigatel Kft. Internet áruházába való regisztrálással Ön elfogadja az oldalra vonatkozó felhasználási szabályokat és feltételeket, ezért kérjük figyelmesen olvassa végig az itt leírt információkat. A Gigatel Kft. elhárít minden az itt leírt információk nem ismeretéből adódó kártérítési igényt, illetve reklamációt.
    Amennyiben az alábbiakban leírtakat megértette, és elfogadja jelölje be az alábbi checkboxot majd nyomjon a Tovább gombra.

  • Első lépésben adja meg felhasználónevét. Az oldalra való belépéskor ezzel tudja majd magát azonosítani. A felhasználónévhez tartozó első jelszót a visszaélések kiküszöbölése érdekében a rendszer generálja le és küldi el az Ön által megadott e-mail címre, de ezt követően a jelszó tetszőlegesen módosítható.
    A második és egyik legfontosabb megadandó adat, az Ön által használt e-mail cím. A Webáruház, illetve munkatársaink minden kapcsolatot e elérhetőségén keresztül próbálnak felvenni Önnel, ezért kérjük ellenőrizze, hogy megfelelő e-mail címet adott-e meg.
    Mivel az első jelszó is erre a címre érkezik, rossz, vagy nem létező e-mail cím megadása esetén Ön nem fog tudni belépni cégünk Internetes áruházába!
    Az e-mail címe megadásával Ön hozzájárulását adja ahhoz, hogy a Gigatel Kft. az Ön részére hírlevelet, illetve tájékoztató üzeneteket küldjön. Amennyiben Ön mégsem kíván hírleveleket kapni, úgy akár az első hírlevél megérkezésekor leiratkozhat arról a hírlevél alján található linket használva.
    Az e-mail cím megerősítése után adja meg az oldal által kért további adatokat, illetve válassza ki, hogy végfelhasználóként, vagy viszonteladóként kíván regisztrálni. Tájékoztatjuk, hogy a visszaélések elkerülése érdekében a viszonteladói jogosultságok minden esetben csak személyes elbírálás után kerülnek kiadásra, így regisztrációt követő közvetlen vásárlás, ebben az esetben nem lehetséges, illetve a regisztrációs folyamat több napig is eltarthat.

  • Válassza ki az Ön lakhelyének megfelelő országot majd adja meg a kért regisztrációs adatokat. Kérjük hogy munkánk megkönnyítése érdekében adja meg azt is, hogy honnan ismeri cégünket. A regisztráció befejezéséhez nyomja meg a Tovább gombot.

Termékek tallózása:

A fent, vagy bal oldalon található termékek menüpontra kattintva, a készülék gyártójának és típusának megadása után a Weboldal felajánlja az Ön által kiválasztott készüléktípushoz tartozó összes tartozékot. Az összes tartozék száma azonban ritkán egyezik meg az egy oldalon megjelenített tartozékok számával. Az összes tartozék megtekintéséhez használja az oldal tetején és alján megtalálható lapozó ikonokat.
Amennyiben önnek csak egy kifejezett tartozéktípusra van szüksége, használja a bal oldali termék menüt a tartozékok további szűkítéséhez.

Termékek megjelenése:

A termékek találati listából való kiválasztását színjelölés segíti.
A termék hátterének színkódjai:
  • gyári, csomagolás nélküli termék - sárga
  • gyári, csomagolt termék - zöld
  • egyéb termékek - nincs kiemelés
Kosár ikon színkódjai:
  • átmenetileg nem rendelhető termék - piros karika
  • raktárról rendelhető termék - zöld karika
  • előrendelhető termék - sárga karika

Termék kosárba helyezése:

A termék kosárba helyezéséhez Önnek regisztrált vásárlóként bejelentkezett állapotban kell lennie. Amennyiben a termékek jobb oldalán nem jelenik meg a kosár ikon, ellenőrizze, hogy bejelentkezett állapotban van-e. Piros karikával jelölt, azaz átmenetileg nem rendelhető termék nem helyezhető a kosárba.

Terméket több módon lehet a kosárba rakni:
  • Listából - A kosár ikonra kattintva 1 db termék a kosárba kerül. A jobb oldali kosár menüpont tartalma megváltozik. Nyomja meg annyiszor az ikont, ahány terméket rendelni szeretne.
  • A termék részletes oldaláról - A terméket a terméklistából kiválasztva a termék részletes oldalára kerül, ahol a termékhez kapcsolódó információk találhatóak. A fenti négyzetbe írt mennyiségű termék a mellette található Kosárba gombbal a kosárba kerül.
  • Gyorskasszából - A gyorskasszába írt cikkszámú termékből 1 db a kasszába kerül.

Kosár tartalmának módosítása:

A kosár tartalmának módosításához lépjen be a kosár menüpontba. Itt láthatja az eddig kosárba helyezett, de el nem küldött tételeket. A módosítani kívánt tétel tételszámát írja át a megrendelendő mennyiségre, majd nyomja meg a Módosítás gombot.

Tétel törlése a kosárból:

A kosár menüpontban a törölni kívánt termék darabszámát írja át nullára, majd nyomja meg a Módosítás gombot, vagy egyszerűen csak nyomja meg a termék jobb oldalán található Törlés gombot.

Megrendelés:

A Kosárba helyezett termékek nem kerülnek automatikusan megrendelésre. Amennyiben nem kíván már változtatni megrendelésén, és azt le kívánja adni, nyomja meg a kosár tartalma alatt található Megrendel gombot. Megrendelése ekkor lezárásra kerül.
A kosárba helyezett de meg nem rendelt termékek nem kerülnek lefoglalásra. Amennyiben egy a kosarában található termék a megrendelés lezárását megelőzően elfogy, a termék színe rózsaszínre vált. Ekkor mindaddig nem tudja megrendelését leadni, amíg az adott terméket ki nem törölte a kosárból.

Megrendelés módjának kiválasztása:

A megrendelés módjának kiválasztásához nyomjon a megfelelő választófülre.
Személyes átvételt választva, csak azt kell megadnia, hogy mikor kívánja átvenni a megrendelt termékeket, és hogy milyen formában kíván fizetni, azonban a 10 napon túl megrendelés alatt maradt termékek automatikusan törlésre kerülnek.
Házhozszállítást választva meg kell adnia hogy milyen címre kéri a kiszállítást. Ez lehet a saját címe, valamely már korábbi kiszállítási cím, de akár bármikor új címet is megadhat az erre szolgáló menüpontban. Adja meg a választott fizetési módot, illetve jelölje meg ha visszárut kíván küldeni. Amennyiben részt kíván venni akkumulátor beszámítás programunkban, jelölje be hogy hány akkumulátort kíván beszámíttatni, illetve visszaküldeni. Ez maximálisan annyi darab termék lehet amennyi akkumulátor az aktuális megrendelésen szerepel.
A megrendelés átvételének módjától függetlenül lehetősége van megrendeléséhez egy maximum 200 karakteres megjegyzést is hozzáfűzni.
A Tovább gombra kattintva ellenőrizheti megrendelése adatait. Amennyiben ezek mind rendben vannak, válassza a Megrendelés elküldése gombot.
A rendszer ekkor egy e-mailben az Ön által megadott e-mail címre elküldi a megrendelt tételeket, melyben a Gigatel Kft. elektronikus úton visszaigazolja az Ön megrendelésének megérkezését. A Gigatel Kft. köteles a megrendelést 48 órán belül elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazoló e-mail a megrendelés elküldésétől számított legkésőbb 48 órán belül az Ön által megadott e-mail címre nem érkezik meg, Ön mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.

Szerződés:

A fenti, megrendelést visszaigazoló e-mail a Gigatel Kft. szerződési nyilatkozataként, a vásárlói megrendelés (ajánlat) elfogadását jelentő, a felek közötti szerződés létrejöttét eredményező jognyilatkozat, mely alapján a felek között írásba foglalt szerződés jön létre, mely a vásárló részéről fizetési kötelezettséggel jár, kivéve - értelemszerűen - azt az esetet, ha az adott termék megrendelését a Gigatel Kft. nem tudja teljesíteni (ez esetben a Gigatel Kft. rögtön a megrendelést visszaigazoló e-mail-jében köteles azt jelezni, hogy a megrendelést nem tudja teljesíteni), amely esetben – értelemszerűen – nem jön létre szerződés, és nem keletkezik fizetési kötelezettség. de amelyet A termék megrendelését annak teljesítéséig a végfelhasználó módosíthatja, valamint lemondhatja az ügyfélszolgálat support@gigatel.hu e-mail címére írt elektronikus levélben. A szerződés nyelve magyar. A szerződést a Gigatel Kft. iktatja, a végfelhasználó által utólag akár a weboldal megrendelések menüpontjában is hozzáférhető.

Szállítási költség:

Házhozszállítást választva a kiszállítási költség Magyarország területén belül egységesen bruttó 1200Ft, más választható országban lévő címre bruttó 3175Ft. Végfelhasználói megrendelés esetén bruttó 12.700Ft, illetve viszonteladói megrendelés esetén bruttó 38.100Ft+Áfa értékű megrendelés felett a kiszállítás INGYENES.
Így abban az esetben, ha a megrendelés összege a fenti összegeket nem éri el, a megrendelt termék összege a szállítási díj összegével megemelkedik!

Teljesítési határidő:

A Gigatel Kft. vállalja, hogy a vásárlóval megkötött írásbeli szerződéseket azok létrejöttétől számított 3 (három) munkanapon belül teljesíti.

Nem teljesített tételek:

Amennyiben a megrendelésében szereplő tételek közül valamelyiket nem tudjuk teljesíteni, úgy azok a kosarában megjelennek a Nem teljesített tételek menüpont alatt. Ezeket a termékeket a készlet függvényében ismét megrendelheti, illetve akár törölhet is a listából.

Előrendelt tételek:

A menüpont alatt azon Ön által megrendelt termékek jelennek meg, melyek megrendelésüknek időpontjában előrendelhető állapotban voltak. A menüpont alatt nyomon követheti, hogy megrendelésük óta mi történt az adott termékekkel.
  • Feldolgozásra vár - cégünk még nem adta le a termékre vonatkozó megrendelést
  • Megrendelve - a terméket megrendeltük, várjuk annak beérkezését
  • Raktárunkba érkezett - a termék megérkezett, szállítható, vagy átvehető
  • Teljesítve - a megrendelést teljesítettük
  • Visszamondva - lemondott előrendelés

Elállási jog:

A végfelhasználót az Interneten vásárolt termék kézhezvételétől számított 14 napig elállási jog illeti meg. Az elállási jog indoklás nélkül gyakorolható. Ennek keretében jogosult a megrendelt terméket a szolgáltató részére visszaküldeni. A visszaküldés költségei a vásárlót terhelik, viszont részére mind a vételár, mind a termék normál kiszállítási költsége megtérítésre kerül. Az elállási jog a megrendelés, és a termék kézhezvétele között is gyakorolható.
Az elállásnak előrre kötött nyilatkozati formai követelménye nincs, elégséges az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatát eljuttatni a Gigatel Kft.-hez 14 napon belül, ugyanakkor a elállás közlésétől számított 14 napon belül a terméket a fogyasztónak vissza kell juttatnia a Gigatel Kft.-hez.
Az elállástól számított 14 napon belül a fogyasztó által kifizetett teljes összeg visszafizetésre kerül. Visszatartási jog csak abban az esetben van, ha ezen időszak alatt a termék nem érkezik vissza.
A vállalkozás követelheti a termék jellegének tulajdonságainak, és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés megtérítését.
Nem illeti meg a végfelhasználót az elállás joga, saját kérésére előállított termékek, adathordozón tárolt szerzői művek, és szoftverek esetében, ha annak csomagolása felbontásra került.

Panaszkezelés:

A Gigatel Kft. a felmerült vásárlói panaszokat minden esetben kivizsgálja, az írásban felvetett, és a személyesen felvetett, de azonnal nem megválaszolható panaszokra mindig írásbeli választ ad. Amennyiben a vásárlói panasz kivizsgálására egy munkanapon belül nincs lehetőség, abban az esetben is egy napon belüli választ küld, illetve a törvényi rendelkezéseknek megfelelően 30 napon belül válaszol a panaszra. Amennyiben az érdembeli válasszal a végfelhasználó nem ért egyet, úgy lehetősége van azt jelezni. Ebben az esetben a Gigatel Kft. köteles a panaszról egyedi számmal ellátott jegyzőkönyvet felvenni, illetve személyes panaszkezelés esetén a vásárlónak jogában ál kérni a vásárlók könyvét.
A fentieken felhasználónak a végfelhasználónak jogában van az ODR rendszerében panaszt benyújtani, ahol Online módon kezdheti meg jogvitájának rendezését, vagy fordulhat a Budapesti Békéltető Testülethez, annak elérhetőségein.

Garancia kezelés, termékszavatosság, kellékszavatosság:

A kellékszavatosság, termékszavatosság és a jótállás a Magyarországon hatályos rendeletek szerint vonatkozik a Gigatel Kft. által értékesített összes termékre.
A bruttó 10000Ft-ot meg nem haladó kiskereskedelmi áru tartós fogyasztási cikkekre a termék- illetve kellékszavatosság, míg az azt meghaladó kiskereskedelmi áru termékekre a jótállás szabályai irányadóak, azzal, hogy a jótállásból eredő jogok a fogyasztó termék- illetve kellékszavatossági jogát nem érintik.

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a GIGATEL Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a GIGATEL Kft. mint vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

3. Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján - az e rendeletben megjelölt, 10000 Ft feletti eladási (kiskereskedelmi) árú termékek vonatkozásában - a GIGATEL Kft. jótállásra köteles.
Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
A jótállás időtartama egy év. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.
A fogyasztó a kijavítás iránti igényét a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.
A kijavítás során a fogyasztási cikkbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.
A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket - a járművek kivételével - az üzemeltetés helyén kell megjavítani.
Ha a kijavítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a vállalkozás, vagy - a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén - a javítószolgálat gondoskodik.
Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Tájékoztató az Elektronikus Számláról

Az E-számláról röviden:

Az e-számla nem más, mint az áfa törvényben meghatározott tartalommal bíró számla, melyet elektronikus formában bocsátunk ki, és ami fokozott biztonságú elektronikus aláírással és időbélyeggel rendelkezik. Az elektronikus aláírás hitelesen igazolja a számla kiállítójának személyét, továbbá biztosítja az elektronikus számla hitelességét, tartalmának megváltoztathatatlanságát. Időbélyeggel együtt eleget tesz a 2007/CXXVII ÁFA törvény 175 §-ban foglalt követelményeknek.

E-számla letöltése:

Az elektronikus számla elkészültéről tájékoztató e-mailt küldünk, melyben szerepel a kiállított számla számlaszáma. Az illetéktelen hozzáférés megelőzésének érdekében, a kiállított számlák letöltéséhez be kell jelentkezni. Az elkészült elektronikus számlákat a "számla információk" menüpont alatt, a számla egyéni lapján tesszük folyamatosan elérhetővé, ahonnan az "e-számla letöltése" linkre kattintva tölthetőek le.

E-számla megtekintése

Az elektronikus számla nem más, mint egy számlaképet tartalmazó pdf file, melynek mellékletét képezi az APEH séma alapján készült XML. Ennek megfelelően bármilyen pdf olvasó program segítségével megtekinthető, nyomtatható.
A legismertebb Adobe Acrobat Reader nevű program ingyenesen letölthető a http://get.adobe.com/reader/ webcímről.

E-számla adatainak ellenőrzése:

Az elektronikus számla és a papír alapú számla kötelező tartalmi elemei között nincs eltérés. A Gigatel Kft. által kiállított elektronikus számla számlaképe a papír alapú számlával megegyező.

E-számla tárolása:

Az adminisztráció megkönnyítése érdekében az elektronikus számlát ki lehet nyomtatni (pl. a könnyebb olvashatóság érdekében), de a kinyomtatott elektronikus számla papír alapú képe jogilag már nem minősül hiteles számlának. Elektronikus számla esetében kizárólag az elektronikus formában létező számla tekinthető számlának, annak papírra nyomtatott képe már nem.
Kérjük a környezet megóvásának érdekében csak a legszükségesebb esetben nyomtassa ki elektronikus számláját!

Bármilyen egyéb az elektronikus számlázást érintő kérdésben várjuk kérdéseiket a support@gigatel.hu elektronikus levélcímen.

Adatvédelmi és adatkezelési szabályzat

Az adatvédelmi és adatkezelési szabályzatunkat itt olvashatja.